網頁

2010年9月30日

辦公室奇案錄

話說我send email給同事,提他幫我買雜誌,內容如下:
please remember to buy me 3 copies of Jmen (Sept issue), thanks!

過了幾小時,同事走來問我…
同事:「唔好意思,我唔知邊度可以買到雜誌副本…有呢樣野架?」
我:「雜誌副本?」
同事:「你話copies of Jmen嘛。」
我:「下…你無野呀(心想)」
我:「哦…唔係,我叫你買三本o者。」

!!!!!!!!!!!!!
如果你是我,你會怎樣回應??????

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...