網頁

2012年4月22日

男女大不同 (二)

#3
何先生與同事每日閱客無數,他的同事最近搭上一名空姐,這位空姐是他公司的客人。我聽到後立即想到,某某朋友也是搭上了客人,還要是(同時)兩個(對呀是腳踏兩船)!另一名友人也指,要搭上客人很容易云云…

聽後想了想,就有點點,害.怕...

然後然後,我問他,「喂呀你日日見咁多客,有沒有又年輕又靚女?」
這樣問其實我是想聽你說:「沒有喇,邊有咁易!」
而你竟然回答:「有時…」
然後繼續說,「老闆也說很容易就可以搭上。」
還在火上加油:「我覺得搭唔搭上係睇個人有無心同有無實力」

點呀,咁你覺得你有冇實力丫?

tum下我得唔得啫?!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...