網頁

2014年9月30日

#OccupyCentral #20140930

一堆雜念

有人話,佔中這幫人不要再攪事了,香港不能亂,好多人會無飯開。其實我真的想知有幾亂,商戶開少一兩日工,生意一定有影響,不過影響係咪真係咁大?大是大非前,幾日生意真係唔犧牲得?

或者你覺得,點解要我犧牲?呢種經濟犧牲有咩意義?你地日日佔中就會有普選咩?

係架,唔知架。2003年50萬人上街反廿三條立法,大家都係抱住「抗爭」的心,如果事先知道幾十萬人上街就可以擱置立法,當年點止50萬人上街?

我只知道,你肯去爭取,就有機會成功,那怕機會渺茫;但你咩都唔做,就一定唔會有改變。況且今次的政改,完全是大倒退!假普選!你真係覺得可以袋住先?

咁有普遍選真係好咩?你難保將來一人一票選出黎的都係689呢種人!

世界上唔會有一種政策一推出就一天都光晒,世界和平生活無憂。一人一票真普選只是好基本的事,借用友人的比喻,好似盲婚啞嫁同自由戀愛。盲婚啞嫁都可能嫁個好人家,幸福快樂生活無憂;而自由戀愛分分鐘遇上pk,縱使動地驚天愛戀過/在最終你竟拋底我/剩我孤單過,自己揀的都可能傷心可能被hurt可能無好下場。

但,比你揀,你要盲婚啞嫁,定自由戀愛?

(Photo from 壹周刊)
2014年9月29日 香港中環

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...